Job 15 van 17


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker Boekhouding en Incasso


Functie

Lokaal Bestuur Blankenberge is op zoek naar een administratief medewerker (C1-C3) voor de dienst Boekhouding en Incasso voor een voltijdse tewerkstelling en met een contract van onbepaalde duur . Er wordt ook een wervingsreserve aangelegd voor de duur van 2 jaar (mogelijks verlengbaar).

Wat zal je doen?

Samen met jouw collega’s zorg jij voor een vlekkeloze dienstverlening en administratieve ondersteuning voor alles wat boekhouding en incasso voor ons lokaal bestuur betreft.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je staat in voor de ondersteuning van de dienst op administratief vlak, waarbij je onder meer een vlotte afhandeling van telefoons en e-mails voor jouw rekening neemt, vragen van collega’s, klanten, leveranciers en burgers beantwoordt en dossiers voorbereidt voor de verschillende raden en bestuursorganen.
  • Je zorgt voor een correcte verwerking van financiële verrichtingen, je volgt de uitgaande facturatie en het debiteurenbeheer op en je staat ook in voor de opvolging van de inkomende facturatie en het crediteurenbeheer.
  • Je zorgt mee voor goeie interne contacten met de andere diensten van ons lokaal bestuur en je onderhoudt goeie externe contacten met relevante instanties zoals de Vlaamse en federale overheidsdiensten en de gerechtsdeurwaarders.

Jouw profiel

Wie ben je?

  • Jij bent diegene die ervoor zorgt dat de facturen netjes op tijd verstuurd en betaald worden. Overbodig te zeggen dat je daarbij graag met cijfers en facturen omgaat. Je hebt dan ook een scherp oog voor detail en je krijgt regelmatig complimentjes over jouw nauwkeurige aanpak.
  • Maar tegelijkertijd kan je bijzonder goed met mensen omgaan. Daarvoor komen jouw sterke communicatieve vaardigheden je goed van pas: je staat dan ook zowel interne als externe klanten en leveranciers vlot te woord en je helpt hen waar nodig.
  • Je houdt bovendien van regelmaat en standvastigheid in je job en je pakt de zaken aan, maar je bent ook wendbaar waar nodig. Is het nodig je bij te scholen, dan grijp je die kans met beide handen. En hebben je collega’s je hulp nodig of is er iemand ziek, dan spring jij graag in.


Herken je je hierin, dan word jij straks misschien onze nieuwe onmisbare schakel binnen het toffe team van dienst Boekhouding en Incasso!

Meer weten? Neem dan zeker even een kijkje in de functiebeschrijving. Deze vind je in de infobundel in bijlage!


Wat zijn de aanwervingsvoorwaarden?

  • Je hebt een diploma van hoger secundair onderwijs of een gelijkwaardig diploma.
  • Laatstejaarsstudenten die een verklaring afleggen dat ze binnen een termijn van maximum vijf maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van hun diploma, kunnen ook deelnemen aan de selectieproeven.
  • Je slaagt voor de selectieproeven. Wij screenen daarbij steeds op jouw competenties en talenten, ongeacht je leeftijd, geslacht, origine, religie of handicap. Jouw talenten maken het verschil!



  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Jouw wedde:

Je kan rekenen op een aanvangswedde in weddeschaal C1-C3, eventueel vermeerderd met anciënniteit uit de openbare sector. Ervaring in de privésector telt mee voor maximaal 6 jaar als de beroepservaring relevant is voor de functie . Je kan steeds een weddeberekening aanvragen via vacature@blankenberge.be. Wij bezorgen je graag een berekening op maat, gebaseerd op jouw anciënniteit.

Daarnaast bieden wij jou:

  • een boeiende en uitdagende job voor een voltijdse tewerkstelling met een contract van onbepaalde duur
  • een maaltijdcheque van € 8 voor elke gewerkte dag (werknemersbijdrage € 1,09 per cheque)
  • een interessante vakantieregeling
  • een fietsvergoeding
  • mogelijkheid tot fietsleasing
  • terugbetaling van het woon-werkverkeer via het openbaar vervoer
  • een gratis hospitalisatieverzekering
  • een eindejaarstoelage
  • bijzondere aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling via verschillende opleidingsmogelijkheden
  • mogelijkheid tot telewerk (afhankelijk van de functie)
  • aandacht voor een evenwichtige balans tussen werk en privé
  • meer dan 620 topcollega's!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht